الكلمات الرئيسية = COVID-19
Exploring Panic Buying Behavior During Covid-19 Pandemic: An Applied Study On Hypermarkets Shoppers in Egypt

المجلد 14، العدد 3، يوليو 2023، الصفحة 112-145

Marwa Mahmoud Ibrahim؛ Dina Osama Abd Alhaleem


Measuring the Bulk Market Concertation Level in the Red Sea During Covid-19 and the Russian Ukrainian War

المجلد 14، العدد 3، يوليو 2023، الصفحة 306-349

Zaid Shaker Abuhamour؛ Ashraf Ali Abdo Qardash.؛ Mohammed Alawi Abdulla Emzarbah.؛ Ahmed Ismail Ahmed Hafez


The impact of COVID-19 on the bulk market in the Mediterranean

المجلد 14، العدد 2، إبريل 2023، الصفحة 235-257

Zaid Shaker Abuhamour؛ Mohamad Ali Ibrahim


To what extent does COVID-19 affect Egyptian EGX30 and SMEs' firm value using GARCH Models?

المجلد 13، العدد 1، يناير 2022، الصفحة 28-71

Hebatallah A. Soliman؛ Sherif El-halaby؛ Hussien Ahmed


E-Commerce Adoption in Egypt Insights from COVID-19 and Beyond

المجلد 12، العدد 2، إبريل 2021، الصفحة 37-55

Mohammad Ibraheem Ahmad؛ Rodaina A. Abdelsalam