الكلمات الرئيسية = Power
Power, Consumers’ Perception of Ethical Products, and Purchase Intention: The Case of the Clothing Industry

المجلد 14، العدد 1، يناير 2023، الصفحة 1-27

Amira Sami Ahmed Mahmoud؛ Mohamed Abdallah El-Hendawy؛ Amira Sayed Gad؛ Mohamed Ahmed Lotfy


The Role of Agency-Communion on the Relationship between Power, Consumers’ Perception of Ethical Products, and Purchase Intention: Mediation Model

المجلد 14، العدد 1، يناير 2023، الصفحة 28-53

Amira Sami Ahmed Mahmoud؛ Mohamed Abdallah El-Hendawy؛ Amira Sayed Gad؛ Mohamed Ahmed Lotfy


دراسة العلاقة بين ممارسات نظم العمل عالية المشارکة وإبداع العاملين

المجلد 13، العدد 2، إبريل 2022، الصفحة 211-228

هبة الله محمود علي غربية؛ أمل عبد الرحمن السيد